Proiectul care a adus folclorul în atenția Generației Z s-a bucurat de o participare aproape dublă față de ediția precedentă. Asociația FRUI VITA a reușit să atragă peste 1500 de persoane printr-o paletă de activități atractive prin care au promovat patrimoniul, tradițiile și folclorul.
Generația tânără a avut ocazia să își reamintească rădăcinile participând la ateliere de meșteșuguri românești susținute de specialiști, iar copiii au putut face cunoștință cu doina și tradițiile în cadrul atelierelor interactive și a jocurilor surpriză pregătite de organizator.
Doina a răsunat în Grădina Botanică pe acorduri jazz și electro house
Publicul a avut ocazia să asculte străvechea Doină Românească – Horea Maramureșeană, prezentată într-un mod inedit, printr-o îngemănare a Doinei cu sonoritățile acustice și electronice din sfera jazzului la concertul oferit de Maria Casandra Hauși și Sorin Romanescu, prin proiectul NOD (NEW OLD DOINA).
Seara s-a încheiat cu un concert susținut de ARGATU, care a revenit la cea de-a doua ediție cu energia sa electrizantă creând o atmosferă de neuitat în care îmbinarea folclorului cu hip-hop-ul sau electro house-ul a animat sufletele publicului prezent la eveniment.
“Mulțumim tuturor participanților care au însuflețit evenimentul nostru din Gradină Botanică. Ne bucurăm că am realizat un proiect care a adus sens, a adus oameni împreună, zâmbete, bucurii și ne-a oferit un amalgam de emoții făcându-ne să trăim fiecare moment la intensități nebănuite. Vă așteptăm cu drag și voie bună să vă bucurați de proiectele pe care le pregătim în viitor” spune Ioana-Diana Bogdan-Teașcă, președinta Asociației FRUI VITA.
De altfel anul acesta Asociația FRUI VITA a dus mai departe proiectul manualului digital creat în prima ediție și l-a tradus în limba engleză pentru a fi astfel disponibil la nivel internațional tuturor celor pasionați și interesați de doină.
Mulțumim tuturor partenerilor care ne-au fost alături în această călătorie.
„Dor de Doină” este un proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii.
Parteneri instituționali: Universitatea din București Grădina Botanică “Dimitrie Brândză”, Muzeul Național al Țăranului Român, Opera Comică pentru copii.
Parteneri: Camera de Comerț Bilaterală Eleno-Română, Asirom, Compania Națională Loteria Română, Aqua Carpatica, Best Foods, Bronic Group, Crama Dagon, Elmas, Pop Cola.
Parteneri media: Radio Guerrilla, stirileprotv.ro, AGERPRES, BookHub, Happ.ro, IQads, SMARK, LIFE.ro, spotmedia.ro, The Institute, Ziarul Metropolis, Zile și Nopți.
Mai multe informații despre următoarele proiecte puteți găsi platformele de comunicare ale Asociației FRUI VITA, Facebook, Instagram.